Infl logo
DárkoBlog.cz  @darkoblog.cz

DárkoBlog.cz

„To už má zase někdo narozeniny? Kdo má ty dárky pořád vymýšlet?“ Znáte to taky? Tak právě proto mě napadlo, že tak, jako tápu já, tápou i ostatní. Však internetové diskuze (obzvláště ty pro maminy) jsou plné dotazů typu: Co dvouleťákovi k narozkám? Co tchýni k 60tinám? Jaký dárek pro mého přítele? Co kupujete k Vánocům? Každý v takovém případě zoufale googlí a hledá tipy, co by. Včetně mě. A tak mě napadlo, že bych nám s tím mohla trošku pomoct. Prostě budu googlit dál a když přijdu na dobré tipy, sepíšu je do článku a budu sdílet, kde se dá... A tak od září 2018 píšu blog jménem DárkoBlog.cz, kde najdete nejen články s tipy na dárky, které stojí za to. Které jsou kvalitní, neokoukané, smysluplné… prostě takové, které obdarovaného skutečně potěší.

Účet Sledující IS MZ
Logo Instagramdarkoblog.cz 291
0-100
0-100
Logo Tiktokdarkoblog.cz 1,000
0-100
0-100

Chceš spolupracovat s influencerem
DárkoBlog.cz?

Jak poznám, že má influencer relevantní sledující?

V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.

Jakou má influencer míru zapojení u svých sociálních účtů?

Míru zapojení u influencera najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Mira zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová