Infl logo
@inka-teschinska Inka Teschinská

Inka Teschinská
@inka-teschinska

Přihlášení

Pro kontaktování @inka-teschinska je potřeba být přihlášen.

Bio
Jmenuji se Inka a založila jsem projekt (A)top život®, který boří mýty a šíří povědomí o atopickém ekzému. Založila jsem ho, když jsem se cítila sama – jediná na planetě, kterou trápí ekzém. Cílem je poskytnout bezpečné místo všem, které na cestě životem provází ekzém. Snažím se také informovat o nadužívání kortikosteroidů, což může vést k nežádoucím vedlejším účinkům a vzniku Topical Steroid Withdrawal. Učím řešit ekzém jinak, komplexně a šetrně. Také ráda cestuji a pracuji remote. Ekzém mi vlastně k této cestě pomohl, protože u moře je moje pokožka vždy v klidu a tak většinu roku trávím v teplých krajinách. Vedu profil i o cestování.
Sociální účty
Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Instagram
22,400
Tiktok
3,800
Infl skóre
Dostupné s aktivací

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.