Infl logo
@veronika-wisiorkova Veronika Wisiorková

Veronika Wisiorková
@veronika-wisiorkova

Přihlášení

Pro kontaktování @veronika-wisiorkova je potřeba být přihlášen.

Bio
Věnuji se zdravému životnímu stylu. Jako Poradce pro výživu pomáhám ostatním zorientovat se ve stravě, trénuji skupinové lekce i osobní tréninky, motivuji ostatní k pohybu prostřednictvím svých kanálů. Zabývám se také duševním zdravím, sebepřijetím a harmonii, která zdravý životní styl ovlivňuje stejně významně jako strava a pohyb. Baví mě fitness, běhám, chodím po horách, tanec, lezení a cestování, Pro své sledující tvořím obsah zejména na Instagramu a Facebooku a doplňkově blog.
Sociální účty
Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Instagram
39,900
Tiktok
5,900
Infl skóre
Dostupné s aktivací

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.