@jana-beranova Jana Beranová

Jana Beranová
@jana-beranova

Přihlášení

Pro kontaktování @jana-beranova je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
Ahoj, jmenuji se Jana a moc ráda cestuji. Tipy na výlety u mne hledají lidé převážně z Německa, České republiky a Slovenska. Píšu recenze související s turistikou, dopisuji svou druhou knihu. Kromě Instagramu mám i blog na Seznam médium, platformě největšího českého vyhledávače Seznam. Aby lidé snadno dohledali i starší příspěvky, mám vše na svém turistickém webu. Také se mi všechny příspěvky propisují na osobní instagramový profil @janula_cz, který má více jak 55K sledujících. Při prezentaci se nespoléhám pouze na Instagram, díky čemuž dokážu oslovit mnohem více lidí. Těším se na vaše nabídky spolupráce.
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Instagram
11,200
Tiktok
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.