@mama-male-ellen Denisa Binderová

Denisa Binderová
@mama-male-ellen

Přihlášení

Pro kontaktování @mama-male-ellen je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
Jmenuji se Denisa Binderová a jsem maminka předčasně narozené holčičky jménem Sára Ellen. Naše Ellenka se narodila s porodní váhou 690g a měřila 34cm. Narodila se v těhotenským týdnu 25+5 což je zhruba v polovině 6. měsíce těhotenství. Můj profil je zaměřen na mateřství, na život s předčasně narozeným dítětem, ale také na zdravý životní styl a cvičení. Jsem maminka, která ukazuje problematiku předčasného porodu a můj profil dává naději ostatním maminkám a rodinám se stejným životním příběhem #preemiemother
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Instagram
4,344
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.