Infl logo
Vytvořit účet
E-mail

Jsi tu poprvé? Zaregistruj se.

@veronika-opatrna Veronika Opatrná

Veronika Opatrná
@veronika-opatrna

Přihlášení

Pro kontaktování @veronika-opatrna je potřeba být přihlášen.

E-mail

Jsi tu poprvé? Zaregistruj se.

Poslední spolupráce
Bio
Je mi 21 let a bydlím v praze. Jsem začínající streamerka, aktivní na platformách Twitch, Instagram a TikT ok. Moje vášeň je sdílení herních zážitků a kosmetických tipů s mou rostoucí komunitou. Jsem ambasadorkou esportového týmu GLORE a zaměřuji se na tvorbu kvalitního obsahu, který inspiruje a baví. Hledám spolupráce s firmami, které chtějí zvýšit povědomí o svých produktech nebo službách mezi mé sledující a dynamickým publikem. Můj cíl je inspirovat a informovat mé sledující prostřednictvím kvalitního obsahu a podpořit rozvoj menších i větších projektů.
Sociální účty
Infl skóre (IS) je metrika kvality publika na stupnici 1-100, čím blíže je IS 100, tím lépe. MZ je míra zapojení a jsou to celkové interakce a komentáře vydělené počtem sledujících.
Účet
Uživatelské jméno
Sledující
IS
MZ
Instagram
Tiktok
8,000
Youtube
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Veronika Opatrná najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.