Infl logo
Jan Havlovic  @jendaha

Jan Havlovic


Jak poznám, že má influencer Jan Havlovic relevantní sledující?

V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.

Jakou má influencer Jan Havlovic míru zapojení u svých sociálních účtů?

Míru zapojení u influencera Jan Havlovic najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Mira zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English