Infl logo

Gastro

Gastronomie je kategorie, která vás seznámí s influencery, kteří se věnují vaření, pečení, degustaci a hodnocení jídla a pití. Influenceři v této kategorii vám poradí, jak si vybrat, koupit a využít suroviny, nádobí, pomůcky a služby pro vaše gastronomické potřeby. Na svých sociálních sítích vám sdělují své stories, názory a postřehy týkající se gastronomie. Také vám ukazují, jak připravují, servírují a ochutnávají různé pokrmy a nápoje. Influenceři v této kategorii vám také představí své gastronomické projekty, cíle a výzvy, které si sami stanovují nebo se jich účastní. Také vám představí své gastronomické vzory, inspirace a zdroje, které je ovlivňují a učí. Influenceři v této kategorii vás také zapojí do své komunity, kde se můžete podělit o své recepty, názory a zpětnou vazbu.

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English