Na svém profilu se věnuji především dvěma hlavním kategoriím: zábavně-parodickému obsahu (obzvláště televizní rozbory a parodie) a společenským tématům (Evropská unie, Česká televize, pitná voda, zákaz TikToku, základy chování na internetu atp.)
Kromě toho moderuji (nejen) společenské akce, spolupracuji externě s Českým rozhlasem a podílím se na řadě vzdělávacích projektů, mimo jiné pro NÚKIB, festival Jeden svět či iniciativu Díky, že můžem.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
143,700
83,800
281,500
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS
100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce
kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20
patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo
povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Lukáš Fritscher najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhlávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.