Infl logo
som_veganka  @som_veganka
Influencer

som_veganka

Bio
Ahoj, volám sa Katka :) Mám úspešne ukončené bakalárske štúdium a už tretím rokom sa stravujem rastlinne a keďže je jedlo mojou passiou, tak som sa rozhodla si založiť profil na IG zameraný najmä na tvorbu receptov, funny reels, typoch na produkty či reštaurácie a ukážke toho, že vegánstvo nie je len o šalátoch. Na začiatku roka 2022 som si založila aj profil na tiktoku, kde sa mi za rok podarilo nazbierať vyše 10 000 followerov. Zatiaľ sa moje profily volajú som_venka pretože boli zamerané hlavne na vegánstvo, jedlo a recepty ale keďže som sa začala viac zaujímať aj o fitness, preto sa v blízkej budúcnosti premenujem na UN-HEALTHY FITNESS a to z toho dôvodu, lebo som velým fanúšikom a zastancom balacu, teda rovnováhy v jedálničku. Medzi moje hobby patrí hlavne varenie, fitness, čas v prírode, tanec, tvorba videí a čítanie knižiek. Moje doterajšie spolupráce boli hlavne v oblasti gastra a prírodných produktov.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
1,736
10,900
472
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhlávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.