Infl logo

IGNITE


Popis kampaně na podporu VAPE IGNITE

Cíl kampaně:

Cílem kampaně je zvýšit povědomí o značce VAPE Ignite a podpořit její prodeje mezi cílovou skupinou mladých dospělých  a dospělých ve věku + 18 let.

Klíčové body kampaně:

Autenticita a důvěryhodnost = influenceři, kteří mají silné a autentické spojení se svým publikem.Influencer by měl být otevřený ke sdílení svých osobních zkušeností s produkty VAPE Ignite.

Kreativní obsah = Vytvořte kreativní a poutavý obsah, jako jsou videa, fotografie a příběhy.Zaměřte se na životní styl a momenty, kde je používání VAPE Ignite přirozené a atraktivní.

Zapojení publika = Povzbuzujte své sledující k interakci prostřednictvím komentářů, sdílení a soutěží.

Organizujte soutěže, kde mohou sledující vyhrát produkty VAPE Ignite.

Exkluzivní nabídky a slevy= exkluzivní slevové kódy pro  sledující.

Sociální odpovědnost = Dbejte na zodpovědný přístup k propagaci produktů, zejména s ohledem na legislativu týkající se tabákových výrobků.

BARTER

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků