infl logo
BYTŮSTKA
Značka

BYTŮSTKA

Projekt si klade za cíl osvětu v oblasti týrání dětí v České republice kde je ročně hlášeno 10 000 případů, nicméně lidskoprávní organizace uvádějí, že skutečné číslo je až třikrát vyší. Původní idea rozšíření myšlenky projektu byla oslovení sítě grafitti umělců, tak aby se Česko probudilo do nového dne a Všude by bylo namalováno heslo nebijtedeti.cz. Toto bohužel nebylo možné z důvodu využití nelegálních ploch a možného problému s policií. Doufám, že podobná idea by se dala realizovat ve virtuálním světe influencerů...Některé z legálních ploch, které se nám podařilo vytvořit si můžete prohlédnout zde. Děkuji mnohokrát za zájem o projekt a Váš čas !

Influenceři ve stejných kategoriích jako značka BYTŮSTKA
nebo se přihlaš pro zobrazení všech 60 influencerů v kategoriích značky BYTŮSTKA

Najdi influencery co spolupracovali se značkou BYTŮSTKA

Vyhledejte influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Bez smyšlených statistik

Nebudeme vás klamat přibližnými daty o demografii, míry zapojení a důvěryhodnosti sledujících. Každý influencer vám může svá aktuální data snadno předat, protože jen on k nim má přístup.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíte.

Oslovte všechny influencery

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžete pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Chytré vyhledávání

Neztrácejte čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdete hned na první stránce.

Přístup k databázi

Influenceři si mohou založit profil a odpovídat na kampaně zdarma. U značkem a firem je po 7denní zkušební době účtován za přístup poplatek 549 Kč měsíčně.

Testimonials

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová PR Asklepion

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová Academic Director Wall Street English

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný Restauratér U Tří jelínků

„Našli jsme modely na pro fotografie do našeho e-shopu, kteří nás rovnou podpořily sdílením na jejich sociálních účtech.”

Otto Libal Co-founder Niflheim Prague