@catherine-black Kateřina Černá

Kateřina Černá
@catherine-black

Přihlášení

Pro kontaktování @catherine-black je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
K tomu, že se ze mně stal "influencer" jsem se dostala přes foto modeling, kterému se věnuji už přes 12 let. Za tu dobu jsem pracovala na mnoha foto kurzech Moje fotoškola a Megapixel.cz. Také jsem byla tváří rodinného šperkařského studia Gold Atelier v komerční prezentaci v časopise Šperk&Móda (2017) a od roku 2019 jsem oficiální tvář kosmetického studia Kateřina Kozarová. V roce 2019 jsem také byla modelkou dvou workshopů kreativního make-upu, které byly pořádané parfumerií Douglas. Když to jde, věnuji se i herectví. Za sebou mám dvě odehrané sezóny ve švédsky mluveném studentském divadle SveTr, které působí na Masarykově univerzitě v Brně (role Sanny ve hře Sannas sanna jag; Lidköping, Uppsala, Stockholm a role stařeny ve Strašidelné sonátě Augusta Strindberga; Brno). V roce 2016 jsem si zahrála hlavní roli v oficiálním spotu pro Ekofilm festival.A nakonec, v roce 2020 jsem si zahrála hlavní roli v hudebním klipu Zdeněk Vlček a SEN - Omalovánka. V rámci potřeby se občas účastním i natáčení televizní tvorby pro ČT (Labyrint 2, Labyrint 3, Můj strýček Archimedes...) atd. Během spolupráce se značkou mi jde o to, abychom si navzájem sedli. Také si velmi zakládám na profesionálním jednání z obou stran. Je to totiž naše nejlepší vizitka.
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.