@lindakhanhlinh Linda

Linda
@lindakhanhlinh

Přihlášení

Pro kontaktování @lindakhanhlinh je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Spolupráce se značkami
Bio
Ahoj, jmenuji se Linda. Jsem bývalá makeup artistka a grafik designérka, začala jsem se věnovat sociálním sítím během Covidu, hlavně na TikToku. Nedávno jsem si otevřela kavárnu a mám více volného času, proto bych se chtěla více věnovat tvorbě obsahu. Během Covidu jsem začala natáčet různé videa o životním stylu, vaření a cestování mezi Asií a Evropou. Myslím si, že za takovou dobu jsem nabrala pomalu ale jistě svých 27K sledujících na TikToku, který se na moje videa pravidelně dívají, statistika je cca 12K shlédnutí u 1 videa.
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Instagram
1,900
Tiktok
23,300
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.