Kategorie Spolupráce
Vytvořit účet Přihlášení
@marketa-v-troube Markéta Chovancová

Markéta Chovancová
@marketa-v-troube

Přihlášení

Pro kontaktování @marketa-v-troube je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
Jsem maminka dvou malých dětí a baví mě pro celou rodinu péct a vařit zajímavé recepty z poctivých surovin. Baví mě posouvat se dál v tom, co mě baví a ukazovat lidem, že pečení není žádná věda a úplně všichni zvládnou i zdánlivé složitosti jako jsou makronky, Pavlovy, věnečky a podobně. Podle mých srozumitelně a podrobně sepsaných receptů a videopostupů to zatím zvládli vždycky všichni a hned napoprvé. Do budoucna to chci zase posunout někam dál, prvním krokem je vydání kuchařky, která vyjde už letos na podzim.
Sociální účty
Infl skóre (IS) je metrika kvality publika na stupnici 1-100, čím blíže je IS 100, tím lépe. MZ je míra zapojení a jsou to celkové interakce a komentáře vydělené počtem sledujících.
Účet
Uživatelské jméno
Sledující
IS
MZ
Instagram
146,200
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Markéta Chovancová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.