@simona-krivankova Simona Křivánková

Simona Křivánková
@simona-krivankova

Přihlášení

Pro kontaktování @simona-krivankova je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
Jsem v oboru IT vystudovaná maminka, ale také vrcholový sportovec (mistr ČR, více mistr Evropy) jehož "životním stylem" je triatlon (srdckovka je IRONMAN) a s tím vše spojené - kromě tréninku plavání-kolo-běh-posilování tedy i cestování, kvalitní a dobré jídlo. Jsem také triatlonový trenér a ráda předávám své zkušenosti dalším nadšencům, kteří chtějí překonávat své limity. Mezi koníčky patří zahrádka a vlastní produkce domácí bio zeleniny. Profesí jsem IT second level support.
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.