K tomu, že se ze mně stal "influencer" jsem se dostala přes foto modeling, kterému se věnuji už přes 12 let. Za tu dobu jsem pracovala na mnoha foto kurzech Moje fotoškola a Megapixel.cz. Také jsem byla tváří rodinného šperkařského studia Gold Atelier v komerční prezentaci v časopise Šperk&Móda (2017) a od roku 2019 jsem oficiální tvář kosmetického studia Kateřina Kozarová. V roce 2019 jsem také byla modelkou dvou workshopů kreativního make-upu, které byly pořádané parfumerií Douglas.
Když to jde, věnuji se i herectví. Za sebou mám dvě odehrané sezóny ve švédsky mluveném studentském divadle SveTr, které působí na Masarykově univerzitě v Brně (role Sanny ve hře Sannas sanna jag; Lidköping, Uppsala, Stockholm a role stařeny ve Strašidelné sonátě Augusta Strindberga; Brno). V roce 2016 jsem si zahrála hlavní roli v oficiálním spotu pro Ekofilm festival.A nakonec, v roce 2020 jsem si zahrála hlavní roli v hudebním klipu Zdeněk Vlček a SEN - Omalovánka. V rámci potřeby se občas účastním i natáčení televizní tvorby pro ČT (Labyrint 2, Labyrint 3, Můj strýček Archimedes...) atd.
Během spolupráce se značkou mi jde o to, abychom si navzájem sedli. Také si velmi zakládám na profesionálním jednání z obou stran. Je to totiž naše nejlepší vizitka.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
6,500
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS
100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce
kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20
patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo
povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Kateřina Černá najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhlávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.