Infl logo
Catherine Black  @catherinexblackxmodel

Kateřina Černá

K tomu, že se ze mně stal "influencer" jsem se dostala přes foto modeling, kterému se věnuji už přes 12 let. Za tu dobu jsem pracovala na mnoha foto kurzech Moje fotoškola a Megapixel.cz. Také jsem byla tváří rodinného šperkařského studia Gold Atelier v komerční prezentaci v časopise Šperk&Móda (2017) a od roku 2019 jsem oficiální tvář kosmetického studia Kateřina Kozarová. V roce 2019 jsem také byla modelkou dvou workshopů kreativního make-upu, které byly pořádané parfumerií Douglas. Když to jde, věnuji se i herectví. Za sebou mám dvě odehrané sezóny ve švédsky mluveném studentském divadle SveTr, které působí na Masarykově univerzitě v Brně (role Sanny ve hře Sannas sanna jag; Lidköping, Uppsala, Stockholm a role stařeny ve Strašidelné sonátě Augusta Strindberga; Brno). V roce 2016 jsem si zahrála hlavní roli v oficiálním spotu pro Ekofilm festival. A nakonec, v roce 2020 jsem si zahrála hlavní roli v hudebním klipu Zdeněk Vlček a SEN - Omalovánka. V rámci potřeby se občas účastním i natáčení televizní tvorby pro ČT (Labyrint 2, Labyrint 3, Můj strýček Archimedes...) atd. Během spolupráce se značkou mi jde o to, abychom si navzájem sedli. Také si velmi zakládám na profesionálním jednání z obou stran. Je to totiž naše nejlepší vizitka.

Chceš spolupracovat s influencerkou
Catherine Black?

Jak poznám, že má influencer Kateřina Černá relevantní sledující?

V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.

Jakou má influencer Kateřina Černá míru zapojení u svých sociálních účtů?

Míru zapojení u influencera Kateřina Černá najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Mira zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová