„To už má zase někdo narozeniny? Kdo má ty dárky pořád vymýšlet?“
Znáte to taky? Tak právě proto mě napadlo, že tak, jako tápu já, tápou i ostatní. Však internetové diskuze (obzvláště ty pro maminy) jsou plné dotazů typu: Co dvouleťákovi k narozkám? Co tchýni k 60tinám? Jaký dárek pro mého přítele? Co kupujete k Vánocům?
Každý v takovém případě zoufale googlí a hledá tipy, co by. Včetně mě. A tak mě napadlo, že bych nám s tím mohla trošku pomoct. Prostě budu googlit dál a když přijdu na dobré tipy, sepíšu je do článku a budu sdílet, kde se dá...
A tak od září 2018 píšu blog jménem DárkoBlog.cz, kde najdete recenze a články s tipy na dárky, které stojí za to. Které jsou kvalitní, neokoukané, smysluplné… prostě takové, které obdarovaného skutečně potěší.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
291
1,000
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS
100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce
kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20
patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo
povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Veronika Doudová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.