Infl logo
Vytvořit účet
Email

Jsi tu poprvé? Zaregistruj se.

Influencer
DárkoBlog.cz
DárkoBlog.cz Veronika  Doudová

Veronika Doudová
DárkoBlog.cz

Kategorie influencera
Poslední spolupráce
Bio
„To už má zase někdo narozeniny? Kdo má ty dárky pořád vymýšlet?“ Znáte to taky? Tak právě proto mě napadlo, že tak, jako tápu já, tápou i ostatní. Však internetové diskuze (obzvláště ty pro maminy) jsou plné dotazů typu: Co dvouleťákovi k narozkám? Co tchýni k 60tinám? Jaký dárek pro mého přítele? Co kupujete k Vánocům? Každý v takovém případě zoufale googlí a hledá tipy, co by. Včetně mě. A tak mě napadlo, že bych nám s tím mohla trošku pomoct. Prostě budu googlit dál a když přijdu na dobré tipy, sepíšu je do článku a budu sdílet, kde se dá... A tak od září 2018 píšu blog jménem DárkoBlog.cz, kde najdete recenze a články s tipy na dárky, které stojí za to. Které jsou kvalitní, neokoukané, smysluplné… prostě takové, které obdarovaného skutečně potěší.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
291
1,000
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Veronika Doudová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.