Infl logo
@jan-lukacevic Jan Lukačevič

Jan Lukačevič
@jan-lukacevic

Přihlášení

Pro kontaktování @jan-lukacevic je potřeba být přihlášen.

Bio
Pracoval jsem pro Akademii věd, spolupracoval s Evropskou kosmickou agenturou a NASA a sbíral zkušenosti, jak vědu a složitá témata komunikovat. Před pár lety jsem v rámci kampaně #jetovtobě založil laboratoř Marsonaut, tedy laboratoře pro pěstování rostlin v podmínkách jako na Marsu. Tahle kampaň kromě zajímavé vědy nakonec posbírala i několik cen Effie. Nyní se věnuju kromě svojí běžné práce v oblasti inovací a vesmíru hlavně popularizaci vědy a technologií. Zajímá mě udržitelnost, dobrovolnictví, role mužských vzorů ve společnosti a společensky zodpovědný přístup k práci na sítích. Pokud tedy máte složité téma, technologický produkt nebo zkrátka potřebujete něco vysvětlit, jsem tu pro vás.
Sociální účty
Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Instagram
19,800
Infl skóre
Dostupné s aktivací

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.