Infl logo
  @lucy_lucyfer__
Influencer

Lucy Lucyfer

Poslední spolupráce
Bio
PRAHA/Mikroinfluencerka a nadšenec do prírodnej kozmetiky s dôrazom na autenticitu, životné prostredie, udržateľnosť, domáce spa a mentálne zdravie. #Lushie 2/2024 som kvôli mentálnemu a fyzickému zdraviu skončila v odbore tatér, a našla som sa v tvorbe videí a šírení môjho príbehu o ceste za zdravím- obzvlášť rada propagujem produkty, kt, mi pomáhajú zvládať bolesť a úzkosti. Som nadšenec do kozmetiky, kúpeľa a masáže. Zároveň pracujem v odbore prírodná/eko kozmetika a tak sú moje video recenzie KREATÍVNE, DETAILNÉ A ZALOŽENÉ NA MOJEJ SKÚSENOSTI. Robím vlogy, unboxing, video recenzie a návody. Svoju tvorbu chcem rozšíriť o recenzie na malé lokálne podniky/výrobcov, holistické doplnky stravy a recenzie holistických SPA/masáží. 🌿 Ak viete o produkte alebo SPA, ktoré kladie dôraz na ekológiu, ľudské a zvieracie práva, obnovu životného prostredia, holistické princípy a podobné- tak to je presne produkt, ktorý rada otestujem a podelím sa o to s mojimi sledujúcimi. ❤️
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
2,513
598
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Lucy Lucyfer najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhlávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.