Infl logo
Markéta v troubě  @marketa_v_troube

Markéta Chovancová

Jsem maminka dvou malých dětí a baví mě pro celou rodinu péct a vařit zajímavé recepty z poctivých surovin. Baví mě posouvat se dál v tom, co mě baví a ukazovat lidem, že pečení není žádná věda a úplně všichni zvládnou i zdánlivé složitosti jako jsou makronky, Pavlovy, věnečky a podobně. Podle mých srozumitelně a podrobně sepsaných receptů a videopostupů to zatím zvládli vždycky všichni a hned napoprvé. Do budoucna to chci zase posunout někam dál, prvním krokem je vydání kuchařky, která vyjde už letos na podzim.

Účet Sledující IS MZ
Logo Instagrammarketa_v_troube 146,200
0-100
0-100

Chceš spolupracovat s influencerkou
Markéta v troubě?

Jak poznám, že má influencer Markéta Chovancová relevantní sledující?

V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.

Jakou má influencer Markéta Chovancová míru zapojení u svých sociálních účtů?

Míru zapojení u influencera Markéta Chovancová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Mira zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků