Infl logo
Upřimný slovník  @uprimnyslovnik
Influencer

Upřimný slovník

Bio
Dobrý den, tématika našeho profilu je zaměřená na zábavu a každodenní problematiku lidských životů. Počet sledujících:13,5 (100+ nových denně) Oslovené účty/zobrazení za posledních 7 dní: 220k/740k Pohlaví: 77% ženy 23% muži Věk: 18 - 24 (47%), 13 - 17 (22%), 25 - 34 (20%) Lokace: 80% ČR, 15% SK | 13% Praha,5% Brno,3% Ostrava
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
29,700
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhlávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.