Infl logo
Úžasná místa v Česku  @uzasna.mista
Influencer

Úžasná místa v Česku

Bio
Krista Audi Turynová je zakladatelkou úspěšného projektu a cestovatelské aplikace Úžasná místa a její tipy na netradiční místa v Česku sleduje už přes 1 milion lidí na Facebooku, Instagramu a Tiktoku. "Moje vize je jednoduchá, chci zpopularizovat cestování po Česku a vytvořit pro miliony lidí platformu, díky které budou moci jednoduše na pár kliků objevovat skryté krásy své vlastní země." "Myslím, že stát v téhle oblasti neodvádí dobrou práci, takže jsem se rozhodla pustit se do toho po vlastní ose. A asi to nedělám úplně blbě, když nás sleduje už přes 1 milion lidí :)"Projekt přitom vznikl poměrně nedávno a letos oslavil tři roky od svého založení. Podnět ke vzniku projektu dala Kristy máma, která postrádala na Facebooku kvalitní cestovatelskou komunitu. "Během prvních pár měsíců dramatického růstu na Facebooku mi bylo jasné, jak velký potenciál tohle téma má. A tak jsem během nástupu na mateřskou rychle spustila vlastní Instagram, pak vlastní aplikaci a nakonec Tiktok..."Cílem bylo vybudovat kvalitní obsah, obrovské publikum, a teprve potom řešit monetizaci. To se povedlo. Naše aplikace se při spuštění stala nejstahovanější aplikací na českém App store a Google play, má už přes 270 000 stažení a máme v ní už přes 1000 úžasných míst a každý měsíc přidáváme desítky dalších. Spolupráce si pečlivě vybíráme a vybíráme si jen takové, které zapadají 100% do našeho obsahu, který je zaměřený na cestování a zážitky po Česku, fotografování, outdoor a udržitelnost. Mezi naše dlouhodobé partnery patří např. Moneta, se kterou mapujeme turistická místa v ČR, kde se dá platit kartou. Opel.cz, s jejichž elektromobilem cestujeme udržitelně po celém Česku. Karavany Česko, kteří nám půjčují karavan na cesty a také Woox a jejich udržitelná móda na cesty. Spolupracujeme také s řadou zajímavých ubytování, zážitkových míst a restaurací. Z krátkodobějších spoluprací jsme dělali třeba tisk fotoknih a fotek s Empikfoto, propagaci focení s mobilním telefonem od Samsungu nebo svačinky na výlety od Emco.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
339,900
-
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhlávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.