Infl logo
Úžasná místa v Česku  @uzasna.mista

Úžasná místa v Česku

Krista Audi Turynová je zakladatelkou úspěšného projektu a cestovatelské aplikace Úžasná místa a její tipy na netradiční místa v Česku sleduje už přes 1 milion lidí na Facebooku, Instagramu a Tiktoku. "Moje vize je jednoduchá, chci zpopularizovat cestování po Česku a vytvořit pro miliony lidí platformu, díky které budou moci jednoduše na pár kliků objevovat skryté krásy své vlastní země." "Myslím, že stát v téhle oblasti neodvádí dobrou práci, takže jsem se rozhodla pustit se do toho po vlastní ose. A asi to nedělám úplně blbě, když nás sleduje už přes 1 milion lidí :)"Projekt přitom vznikl poměrně nedávno a letos oslavil tři roky od svého založení. Podnět ke vzniku projektu dala Kristy máma, která postrádala na Facebooku kvalitní cestovatelskou komunitu. "Během prvních pár měsíců dramatického růstu na Facebooku mi bylo jasné, jak velký potenciál tohle téma má. A tak jsem během nástupu na mateřskou rychle spustila vlastní Instagram, pak vlastní aplikaci a nakonec Tiktok..."Cílem bylo vybudovat kvalitní obsah, obrovské publikum, a teprve potom řešit monetizaci. To se povedlo. Naše aplikace se při spuštění stala nejstahovanější aplikací na českém App store a Google play, má už přes 270 000 stažení a máme v ní už přes 1000 úžasných míst a každý měsíc přidáváme desítky dalších. Spolupráce si pečlivě vybíráme a vybíráme si jen takové, které zapadají 100% do našeho obsahu, který je zaměřený na cestování a zážitky po Česku, fotografování, outdoor a udržitelnost. Mezi naše dlouhodobé partnery patří např. Moneta, se kterou mapujeme turistická místa v ČR, kde se dá platit kartou. Opel.cz, s jejichž elektromobilem cestujeme udržitelně po celém Česku. Karavany Česko, kteří nám půjčují karavan na cesty a také Woox a jejich udržitelná móda na cesty. Spolupracujeme také s řadou zajímavých ubytování, zážitkových míst a restaurací. Z krátkodobějších spoluprací jsme dělali třeba tisk fotoknih a fotek s Empikfoto, propagaci focení s mobilním telefonem od Samsungu nebo svačinky na výlety od Emco.

Chceš spolupracovat s influencerem
Úžasná místa v Česku?

Jak poznám, že má influencer relevantní sledující?

V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.

Jakou má influencer míru zapojení u svých sociálních účtů?

Míru zapojení u influencera najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Mira zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků