Infl logo

Luxury travel

V kategorii luxusní cestování se dozvíte, jak si užít cestu na nejlepší místa na světě. Influenceři v této kategorii vám poradí, jak si naplánovat cestu podle vašich představ a možností, jak si najít cestovní agenturu, pojištění, průvodce nebo dopravu, které vám zajistí pohodlí a spokojenost, jak si sestavit vlastní program, který vám umožní poznat a prožít to, co vás láká, jak využít potenciál vaší cesty pro vaše osobní nebo pracovní cíle, jak si vytvořit cestu, která bude odrážet vaše hodnoty a zájmy. V této kategorii najdete influencery, kteří se věnují cestování na luxusní úrovni. Zjistěte, jak vám mohou pomoci propagovat vaše produkty nebo služby na cestách.

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English