infl logo
Kategorie

Outdoorové vybavení

Vybrané značky v kategorii
Fjällräven
Influenceři / tvůrci obsahu v kategorii outdoorové vybavení

    Ahoj, jmenuji se Denisa a mým největším koníčkem je zahradničení, houbaření, přírodní kosmetika a toulky přírodou. Když můžu, tak trávím čas venku, na zahradě, někde…

    Ahoj, som študentka zubného lekárstva, ktorá vo voľnom čase rada športuje, behá po lese a hľadá nové výhľady. 🙋‍♀️ Síce veľmi rada trávim čas v…

    Jan Lukačevič pracuje na Oddělení kosmické fyziky ÚFA AV ČR a mimo doktorandského studia na MFF UK je ambasadorem projektu #jetovtobě nazvaném Marsonaut, tedy laboratoře…

nebo se přihlaš pro zobrazení všech 14 influencerů v kategorii outdoorové vybavení

Najdi ideální influencery v kategorii outdoorové vybavení

Vyhledejte influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Bez smyšlených statistik

Nebudeme vás klamat přibližnými daty o demografii a důvěryhodnosti sledujících. Každý influencer vám může svá aktuální data snadno předat, protože jen on k nim má přístup.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíte.

Oslovte všechny influencery

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžete pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Chytré vyhledávání

Neztrácejte čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdete hned na první stránce.

Přístup k databázi

Influenceři si mohou založit profil a odpovídat na kampaně zdarma. U značkem a firem je po 7denní zkušební době účtován za přístup poplatek 549 Kč měsíčně.

Testimonials

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová PR Asklepion

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová Academic Director Wall Street English

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný Restauratér U Tří jelínků

„Našli jsme modely na pro fotografie do našeho e-shopu, kteří nás rovnou podpořily sdílením na jejich sociálních účtech.”

Otto Libal Co-founder Niflheim Prague