Infl logo

Styling

Styling je kategorie, která se zabývá tématem, jak vytvořit svůj osobitý a atraktivní vzhled pomocí oblečení, úpravy vlasů, líčení a doplňků. Styling je způsob, jak vyjádřit svou osobnost, náladu, vkus a styl. Styling je také způsob, jak sledovat nejnovější módní trendy, experimentovat s různými kombinacemi a vyzkoušet nové věci. V této kategorii najdete influencery, kteří se vyznají ve stylingu a inspirují své sledující. Ti, kteří se věnují stylingu, jsou často kreativní, sebevědomí a trendy a využívají různé platformy a formáty, jako jsou videa, fotky, stories, livestreamy, blogy a další, aby prezentovali své stylingové nápady, tipy, triky a recenze. Spolupracujte s influencery z kategorie stylingu a zvyšte svou značkovou povědomost a angažovanost.

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English