Infl logo
Značka

Avicenna

Společnost AVICENNA Company byla založena v r.1992. Zpočátku se orientovala pouze na dovoz a výhradní distribuci herbálních přípravků indické firmy HIMALAYA. Současná produkce společnosti AVICENNA Company zahrnuje široký sortiment doplňků stravy čistě přírodního charakteru s obsahem rostlinných extraktů vysoké kvality a čistoty. Tyto přípravky představují ucelenou řadu s širokým spektrem pozitivních biologických účinků na lidský organismus. Jejich návrh a vývoj probíhá, již po řadu let, v úzké spolupráci s Farmaceutickou fakultou UK.

Influenceři ve stejných kategoriích jako značka Avicenna

    Jmenuji se Eliška Ságnerová. Zdravému životnímu stylu se věnuji už asi přes tři roky. Baví mě zdarvé pečení, vaření, sport... vlastně všechno, co si pod…

    Česka s Rusko-Gruzínským původem žijící střídavě ve Švédsku a Česku, která miluje jak typicky holčičí věci jako je fashion, make- up ale i všechno okolo…

    Blogerka, ktorú zaujíma móda a styling, prírodná kozmetika a dobré vegánske jedlo. Blog www.donnaiveh.com

nebo se přihlaš pro zobrazení dalších 10 influencerů.

Najdi influencery co spolupracovali se značkou Avicenna

Vyhledejte influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Bez smyšlených statistik

Nebudeme vás klamat přibližnými daty o demografii a důvěryhodnosti sledujících. Každý influencer vám může svá aktuální data snadno předat, protože jen on k nim má přístup.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíte.

Oslovte všechny influencery

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžete pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Chytré vyhledávání

Neztrácejte čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdete hned na první stránce.

Přístup k databázi

Influenceři si mohou založit profil a odpovídat na kampaně zdarma. U značkem a firem je účtován za přístup poplatek 549 Kč měsíčně.

Testimonials

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová PR Asklepion

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová Academic Director Wall Street English

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný Restauratér U Tří jelínků

„Našli jsme modely na pro fotografie do našeho e-shopu, kteří nás rovnou podpořily sdílením na jejich sociálních účtech.”

Otto Libal Co-founder Niflheim Prague

F.A.Q.

Kolik influencerů je v databázi?

V databázi je 1256 samostatně zaragistrovaných influencerů, které můžete oslovit v interním chatu.

Profily influencerů jsou neustále aktualizovány.

Jsou influenceři v databázi zaregistrovaní nebo jde pouze o jejich seznam?

Všichni influenceři a tvůrci obsahu se do databáze zaregistrovali sami, takže je můžete kontaktovat přímo na Influ pomocí vnitřního chatu.

Jak poznám, že má influencer relevantní sledující?

Infl skóre je metrika 1-100, která měří kvalitu publika influencera. Bere v úvahu celkový výkon influencerů na stejné úrovni, míru zapojení a dosah jejich publika.

Kolik stojí přístup do databáze?

Pro influencery je registrace a přístup zdarma, pro značky a firmy přístup vychází na 549 Kč měsíčně.

Kdo stojí za infl.cz?

Provozovatel databáze infl.cz je Michael Polák, IČ: 87331918, sídlem U Uranie 1414/4, 17000 Praha.