@haniihanselkova Hana Hanselková

Hana Hanselková
@haniihanselkova

Přihlášení

Pro kontaktování @haniihanselkova je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
Jmenuji se Hana Hanselková, je mi 26 let a pracuji jako brand manažerka. Na starost mám veškeré marketingové aktivity v České republice pro značku Delimano s přesahem na sociální sítě a vytvářením contentu pro centrální tým (celkem 19 zemí ve střední a východní Evropě). V současné době studuji MBA v oboru Marketing. V rámci sociálních sití nabízím promo na svém profilu, ale více se zaměřuji na dodávání obsahu různým značkám - převážně z oboru vaření a kuchyňských spotřebičů. Ale neváhejte se na mne obrátit i s dalšími obory. Z mé strany není problém vytvořit foto i video obsah. Mimo tvorbu contentu také s manželem rádi cestujeme a objevujeme nové země i města.
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Instagram
3,800
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.