@katerina-riedlova Kateřina Riedlová

Kateřina Riedlová
@katerina-riedlova

Přihlášení

Pro kontaktování @katerina-riedlova je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
Ahooj, jmenuji se Katka a jsem z Ostravy, ale 5 rokem bydlím v Brně, kde jsem i vystudovala magisterské studium v oblasti marketingu. Mám ráda módu, cestování, jídlo a mého psa. Se sociálními sítěmi jsem začala, protože jsem chtěla lidem předat hodnotnější obsah ve formě rad a tipů. Jsem si vědoma, že plno lidí tráví dost času na mobilu, tak jsem chtěla, aby se aspoň během toho naučili/dozvěděli něco nového.
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Instagram
63,100
Tiktok
156,400
Youtube
626
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.