@maria-moravcikova

@maria-moravcikova

Přihlášení

Pro kontaktování @maria-moravcikova je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
Milujem turistiku a cestovanie. Každý týždeň prinášam svojim sledovateľom nové tipy na výlety, nie len vrámci Slovenska, ale aj v zahraničí. Hory si získali moje srdce, čo sa odzrkadlilo aj na obsahu môjho instagramového profilu. Okrem výletov zdieľam na profile aj tipy na moje obľúbené produkty, zaujímavé ubytovania a občas pribudnú aj recenzie na testované novinky.S priateľom sa počas voľných chvíľ venujeme stránke www.poslovensku.eu ako aj IG účtu @poslovensku.eu. Web bol primárne zameraný na zaujímavé výlety na Slovensku, ale občas sa sem pripletie aj článok s užitočnými tipmi na zahraničné dobrodružstvá.
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Instagram
9,000
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.