@michaela-marie-malis-mia-malis Michaela Marie Mališ

Michaela Marie Mališ
@michaela-marie-malis-mia-malis

Přihlášení

Pro kontaktování @michaela-marie-malis-mia-malis je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
Krásný den, jmenuju se Michaela Marie Mališ. Miluju cestování, život a podnikání. Baví mě dělat kreativní věci, marketing a Instagram. Instagram je pro mě inspirativní galerií, kde si lidé mohou pomáhat, inspirovat se a tvořit. Miluju rozdávat pozitivní energii a pomáhat lidem. Pro firmy se vždy snažím udělat maximum, tak aby byly spokojené a spolupráce měla z dlouhodobého hlediska smysl. Budu se těšit na případnou spolupráci. Michaela
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Instagram
32,300
Tiktok
Youtube
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.