Infl logo
@mama-li-ve Veronika Herinkova

Veronika Herinkova
@mama-li-ve

Přihlášení

Pro kontaktování @mama-li-ve je potřeba být přihlášen.

Bio
Jsem obyčejná máma dvou dětí s patnáctiletým rozdílem. Syn fotbalista, dcera malá ďáblice. V marketingu se pohybuji již ooooooopravdu dlouhou dobu, začínala jsem v lifestylech jako je Cosmopolitan či Style na pozici marketingové ředitelky, pak mě pracovní život zavál k online médiím a dnes, i když jsem vlastně na mateřské, spravuji sociální profily firmám a zároveň pracuji jako marketér pro obchodní centrum. A protože toho není stále dost:-) naučila jsem se fotit, což je moje vášeň. Najdete mě na IG @mama.li.ve, na FB @mamalive1 i na blogu www.mamalive.cz
Sociální účty
Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Instagram
25,400
Infl skóre
Dostupné s aktivací

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.