Infl logo

24Bottles

Termoláhve 24Bottles v sobě pojí design, odolný materiál a filosofii ekologie. Zakladatelé značky se snažili, aby jejich výrobky byly co nejvíce praktické, univerzální a odolné. Zároveň připravené na každodenní používání i cestování. Díky široké barevné škále i vzorům vyladíte láhev i se zbytkem výbavy. Kolekce lahví opatřili stylovými doplňky ke snadnějšímu používání. Promyšlenými řešeními chtějí podpořit společnost v používání lahví, které lze donekonečna plnit a předejít tak zbytečnému odpadu. Vodotěsné lahve do sebe neabsorbují žádná aromata, nápoje zanechávají celý den čerstvé a udržují jejich teplotu několik hodin.

Kategorie značky
termohrnky lahve na vodu

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English