infl logo
Značka

Almara Soap

Ruční výroba designových mýdel z přírodních ingrediencí, přírodní kosmetika a dárkové balíčky. V nabídce najdete mýdla různých designů, barev a vůní. Kosmetická řada doplňuje kolekci mýdel tak, aby přirozeně zastoupila základní kroky komplexní péče o pokožku.

Influenceři ve stejných kategoriích jako značka Almara Soap

    Svépomocí jsem opravila starou sušárnu švestek, teď obnovuju sad.

    Lifestyle blogerka, která si užívá život, neustále se vzdělává, svůj Instagram zaměřuje na všechno co ji baví. 💗

    Blog o minimalizme, bývaní a DIYRecenzie prírodnej kozmetiky. Tipy na udržateľné nákupy.

nebo se přihlaš pro zobrazení všech 113 influencerů v kategoriích značky Almara Soap

Najdi influencery co spolupracovali se značkou Almara Soap

Vyhledejte influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Bez smyšlených statistik

Nebudeme vás klamat přibližnými daty o demografii a důvěryhodnosti sledujících. Každý influencer vám může svá aktuální data snadno předat, protože jen on k nim má přístup.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíte.

Oslovte všechny influencery

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžete pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Chytré vyhledávání

Neztrácejte čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdete hned na první stránce.

Přístup k databázi

Influenceři si mohou založit profil a odpovídat na kampaně zdarma. U značkem a firem je po 7denní zkušební době účtován za přístup poplatek 549 Kč měsíčně.

Testimonials

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová PR Asklepion

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová Academic Director Wall Street English

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný Restauratér U Tří jelínků

„Našli jsme modely na pro fotografie do našeho e-shopu, kteří nás rovnou podpořily sdílením na jejich sociálních účtech.”

Otto Libal Co-founder Niflheim Prague