@kristyna-sebikova Kristýna Šebíková

Kristýna Šebíková
@kristyna-sebikova

Přihlášení

Pro kontaktování @kristyna-sebikova je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
Krásný den, Jmenuji se Kristýna Šebíková a mám 4 letého syna Péťu a malé miminko Míšu 👶🏼 Nejsem klasická blogerka, jsem povoláním zpěvačka a herečka a svými příspěvky ráda inspiruji. Ve svém profilu si zakládám na tom, aby působil přirozeně, žádné nucené reklamy na tisíc produktů týdně u mne nenajdete. Doporučuji opravdu jen to, s čím jsme maximálně spokojeni. Spolupráce upřednostňuji dlouhodobé, v případě, že jsou obě strany spokojené. Bude mi potěšením, když společně něco vymyslíme :)
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Instagram
15,200
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.