@nikola-macku Nikola Macků

Nikola Macků
@nikola-macku

Přihlášení

Pro kontaktování @nikola-macku je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Spolupráce se značkami
Bio
Ahoj, mé jméno je Nikola, je mi 25 let. Miluji cestování, proto také pracuji na letišti v Praze. Za minulý rok jsem každý měsíc byla někde v zahraničí a neskutečně mě to naplňuje. Z 95% mi mého parťáka na cestách dělá můj snoubenec Honza. Honza se stará o veškeré mé fotky, které můžete najít na mém profilu, oba dva natáčíme i stříháme naše videa na YouTube a já se nám starám o sociální sítě, což mě moc baví.
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Instagram
3,666
Tiktok
543
Youtube
189
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.