Infl logo

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Řekli o nás

Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová
Academic Director Wall Street English

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný
Restauratér U Tří jelínků

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová

F.A.Q.

Kolik influencerů je v databázi?

V databázi je 1367 samostatně zaragistrovaných influencerů, které můžete oslovit v interním chatu.

Profily influencerů jsou neustále aktualizovány.

Jsou influenceři v databázi zaregistrovaní nebo jde pouze o jejich seznam?

Všichni influenceři a tvůrci obsahu se do databáze zaregistrovali sami, takže je můžete kontaktovat přímo na Influ pomocí vnitřního chatu.

Jak poznám, jestli má influencer relevantní publikum a vyplatí se s ním spolupracovat?

Každý influencer má na profilu vygenerované Infl skóre. Infl skóre je metrika, která měří kvalitu influencerů na jejich sociálních účtech. Pohybuje se od 1 do 100, přičemž vyšší skóre znamená lepší výkon a dopad v marketingových kampaních a nižší skóre znamená špatnou kvalitu a nízký vliv. Infl skóre je založeno na třech faktorech:

  • Engagement Rate (ER), který ukazuje, jak moc publikum interaguje s obsahem influencera
  • Růst sledujících, který ukazuje, jak moc se zvýšilo publikum influencera za posledních 30 dní
  • Comments Rate, která ukazuje, kolik komentářů influencer obdrží v porovnání s ostatními influencery ve stejné úrovni. Pokud je počet komentářů příliš nízký, promítne se do skóre.
  • Infl skóre je obecný ukazatel, proto doporučujeme vyžádat si od influencerů podrobné metriky, abyste získali úplnější obrázek.

    Kolik stojí přístup do databáze?

    Pro influencery je registrace a přístup zdarma, pro značky a firmy přístup je již od 549 Kč měsíčně.

    Kdo stojí za infl.cz?

    Provozovatel databáze infl.cz je Michael Polák, IČ: 87331918, sídlem U Uranie 1414/4, 17000 Praha.

    Řekli o nás

    Pomohli jsme již tisícům influencerů spojit se se značkami

    „Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

    Tereza Vachová

    „Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

    Petra Landerová
    Academic Director Wall Street English

    „Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

    Vladimír Školný
    Restauratér U Tří jelínků