Infl logo
Vytvořit účet
Email

Jsi tu poprvé? Zaregistruj se.

Influencer
Helena Šulcová
Helena Šulcová  Helena Šulcová

Helena Šulcová
Helena Šulcová

Kategorie influencera
Poslední spolupráce
Bio
Jmenuji se Helena Šulcová. Jsem moderátorka a také natáčím videa na sociální sítě. Mé rychlé recepty, vlogy z cest a každodenních situací, mají jediný cíl - zlepšit lidem náladu. S videi si opravdu hraji, a to jak při natáčení a střihu, tak i při dabování. Videa namlouvám ve svém nahrávacím studiu. Právě profesionální zvuk se stal vedle věty "Je to mňam!" určitou značkou mých videí. Aktivní jsem na všech hlavních sociálních sítích - TikTok (125tis. sledujících), Facebook (50tis.), Instagram (33tis.) a YouTube (18tis.) - a zasahuji tak lidi všech generací a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Vytváření obsahu a jeho prezentování se věnuji i mimo sociální sítě. Moderovala jsem v České televizi, Radiožurnálu, vidět jsme se mohli také na Primě a v TV Seznam a slyšet se můžeme stále na Frekvenci 1.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
28,400
119,800
15,900
Přístup k metrikám a zprávám je omezen
Přístupem do databáze získáte všechny metriky a možnost oslovovat influencery přímo na influ.
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Helena Šulcová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.