Infl logo
Helena Šulcová   @helenasulcova
Influencer

Helena Šulcová

Poslední spolupráce
Bio
Jmenuji se Helena Šulcová. Jsem moderátorka a také natáčím videa na sociální sítě. Mé rychlé recepty, vlogy z cest a každodenních situací, mají jediný cíl - zlepšit lidem náladu. S videi si opravdu hraji, a to jak při natáčení a střihu, tak i při dabování. Videa namlouvám ve svém nahrávacím studiu. Právě profesionální zvuk se stal vedle věty "Je to mňam!" určitou značkou mých videí. Aktivní jsem na všech hlavních sociálních sítích - TikTok (125tis. sledujících), Facebook (50tis.), Instagram (33tis.) a YouTube (18tis.) - a zasahuji tak lidi všech generací a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Vytváření obsahu a jeho prezentování se věnuji i mimo sociální sítě. Moderovala jsem v České televizi, Radiožurnálu, vidět jsme se mohli také na Primě a v TV Seznam a slyšet se můžeme stále na Frekvenci 1.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
Logo Instagram
28,400
Logo Tiktok
119,800
Logo Youtube
15,900
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Helena Šulcová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Mira zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhlávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.