Infl logo
@holkazocele Evelína Tůma

Evelína Tůma
@holkazocele

Přihlášení

Pro kontaktování @holkazocele je potřeba být přihlášen.

Bio
Jsem cyklistka, umělkyně a holka, která žije sportem a spousty zajímavými koníčky. Prezentuji je především na instagramu, kde se snažím lidi motivovat, aby se nebáli jít vlastní cestou, i když se stanou i rodičem. Aby našli a učili se to, co je bude v životě dělat spokojenými. Spolupráce jsou pro mě většinou jen oficiální potvrzení toho, že danou věc/značku ve svém životě už dávno mám a užívám. Jsem cyklistickou tváří Welovecycling a pravidelně se účastním sportovních akcí jako ambasador. Ve spolupráci hledám hlavně parťáka na delší dobu, který mi dá svobodu v tvorbě obsahu.
Sociální účty
Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Instagram
22,900
Infl skóre
Dostupné s aktivací

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.