Infl logo
Radek Banga  @radekbanga
Influencer

Radek Banga

Bio
Radek Banga, zpěvák, skladatel a motivátor. Díky motivačním přednáškám, které dělá po školách již dvanáctým rokem, má tak fanoušky napříč všemi generacemi a je pro mnoho lidí velmi inspirativní osobností. Za dvacet osm let působení na české kulturní scéně toho stihl už mnoho. Mimo mezinárodních úspěchů s jeho kapelou GIPSY.CZ se stal také aktivních na sociálních sítích, kde propojuje především své motivační programy, myšlenky i cíle s velmi širokým publikem. Vzhledem k jeho dlouhodobé činnostijeho vliv sahá od těch nejmladších až po generace 40+. Instagramový účet s více než 44k má své věrné fans, TIK TOK s 360k followers zasahuje mladší generace, YouTube kanál s 100k má všeobecné využití a Facebook s více než 30k followers je určený spíše pro starší generace. Chce, aby mu věci co dělá dávaly smysl a přinášely hlavně něco ostatním, ať už je to motivace, téma k zamyšlení nebo jen radost. Právě v této autenticitě je Radkova obrovská síla.
Sociální účty
Účet
Sledující
IS
MZ
30,600
361,900
85,100
V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.
Míru zapojení u influencera Radek Banga najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Míra zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.
Najdi ideální influencery.
Vyhlávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.