infl logo
Značka

Canneff

Základní charakteristikou celé značky je vysoký obsah nepsychotropního cannabidiolu (CBD) a jedinečné složení každého produktu. Denní krém obsahuje vosky, které lépe fixují make-up, krém na ruce obsahuje speciální mikročástice, které vytvářejí na pokožce ochranný nelepící film, body milk na bázi ovesného emulgátoru má vysoce zklidňující účinek. Enzymatický krém obsahuje CBD, prebiotika, eco-ceramidy a kyselinu hyaluronovou pro viditelný anti-age efekt. Každý produkt CANNEFF® je unikátní přípravek, jehož účinky jsou podloženy studiemi.

Influenceři ve stejných kategoriích jako značka Canneff
nebo se přihlaš pro zobrazení všech 84 influencerů v kategoriích značky Canneff

Najdi influencery co spolupracovali se značkou Canneff

Vyhledejte influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Bez smyšlených statistik

Nebudeme vás klamat přibližnými daty o demografii, míry zapojení a důvěryhodnosti sledujících. Každý influencer vám může svá aktuální data snadno předat, protože jen on k nim má přístup.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíte.

Oslovte všechny influencery

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžete pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.

Chytré vyhledávání

Neztrácejte čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdete hned na první stránce.

Přístup k databázi

Influenceři si mohou založit profil a odpovídat na kampaně zdarma. U značkem a firem je po 7denní zkušební době účtován za přístup poplatek 549 Kč měsíčně.

Testimonials

„Databáze na Influ nám pomohla rozšířit obzory ohledně influencerů. Díky kampani jsme se propojili s lokálními influencery v Karlových Varech a Českých Budějovicích, se kterými budeme spolupracovat v rámci našich tamních poboček.”

Tereza Vachová PR Asklepion

„Přes Infl jsme našli influencery, kteří oslovili věkové kategorie, na které běžně necílíme. Dokonce jsme našli i pár našich studentů, o kterých jsme nevědeli, že mají tolik sledujících.”

Petra Landerová Academic Director Wall Street English

„Vybrali jsme si několik lidí ve vhodných kategoriích kolem gastra a domluvili se přes chat. Databázi mohu jen doporučit.”

Vladimír Školný Restauratér U Tří jelínků

„Našli jsme modely na pro fotografie do našeho e-shopu, kteří nás rovnou podpořily sdílením na jejich sociálních účtech.”

Otto Libal Co-founder Niflheim Prague