@shopaholicmarty-neofiko-ziphcz

@shopaholicmarty-neofiko-ziphcz

Přihlášení

Pro kontaktování @shopaholicmarty-neofiko-ziphcz je potřeba být přihlášen.

Poslední spolupráce
Bio
Ahoj, jmenuji se Martin a je mi 28 let. I když nepatřím mezi nejkrásnější a inteligenci jsem pobral jen na přežití, rád natáčím videa, rád komunikuji a hlavně jsem doopravdy neskutečně upřímný, ať se to už někomu líbí nebo ne. Toužím, abych jednou zapadl mezi lidi, se svým humorem, občas je mě těžké pochopit. Upřímně a hned tu napíšu, že jsem hodně krát přestal točit a začal chodit do práce, která mě též baví jako obyčejný skladník, ale teď už vím, že natáčení videí je pro mě též důležité!
Sociální účty

Infl Skóre je metrika, která pomáhá zadavatelům ověřit kvalitu influencerů před spoluprací. Skóre je na škále 1-100 a tvoří ho čtyři části:

  • Míra zapojení - procento sledujících, kteří reagují na obsah.
  • Kvalita sledujících - podíl skutečných lidí mezi sledujícími. Vysoký počet podezřelých účtů (boti, automatizace, masoví followeři) je varovný signál.
  • Růst sledujících a sledování - odhaluje neobvyklý růst sledujících či sledovaných.
  • Autentičnost zapojení - procento autentických lajků a komentářů, nepocházejících z engagementových skupin nebo soutěží.

Infl Skóre ukazuje celkovou kvalitu publika influencera. Vysoké skóre (např. 100) znamená kvalitní publikum, velmi nízké (např. 20) naznačuje malý skutečný dopad. Infl Skóre však nemusí vždy stačit k finálnímu rozhodnutí o spolupráci.

Jedná se o počet sledujících, kteří pravděpodobně uvidí váš obsah, když se rozhodnete spolupracovat s tímto influencerem.

Účet
Uživatelské jméno
Infl Skóre
Sledující
Reálný dosah
Najdi ideální influencery.
Vyhledávej influencery podle kategorií, které neustále aktualizujeme.
Komunikuj přímo.
Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery.
Chytré řazení.
Náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších.
Bez poplatků za spolupráci.
Za domluvenou spolupráci nám žádná procenta neplatíš.
Vytvoř si kampaň.
Oslov všechny influencery v databázi najednou a vyber si z jejich nabídek.
Přesné metriky.
Vyber si s kým spolupracovat podle míry zapojení a kvality sledujících.