Infl logo
terrymakeuptutorials  @terrymakeuptutorials

Tereza Beranová

Na mém YT kanále natáčím převážně videa s jednoduchými návody na líčení, ale nesoustředím se jen na to. Mám ráda pestrost a tak ukazuji i kus svého života, své další záliby atd. Svým odběratelům ráda ukazuji i realitu, která není vždy krásná a jednoduchá. Například realita mateřství či hubnutí. Ukazuji, že je v pořádku necítit se dobře a chtít s tím něco dělat (hubnutí, operace prsou po prvním dítěti). Působím na youtube kanále jako TERRY už víc jak deset let, na Instagramu jako terrymakeuptutorials, který je můj hlavní a terberphoto, kde se věnuji pouze fotografování. Fotografování je totiž mou velikou vášní a nyní ke kurzům líčení, které vedu, přibylo i fotografování.

Chceš spolupracovat s influencerem
terrymakeuptutorials?

F.A.Q.

Jak poznám, že má influencer Tereza Beranová relevantní sledující?

V tabulce sociálních účtů je sloupeček Infl skóre (IS). Je to metrika na stupnici 1-100, takže čím blíže je IS 100, tím lépe. Influenceři s IS 100 s největší pravděpodobností budou mít vysoce kvalitní účty a úspěšně vystupují v marketingových kampaních, zatímco ti s IS 20 patří do skupiny influencerů, kteří nemají žádný vliv na úroveň prodeje nebo povědomí o značce.

Jakou má influencer Tereza Beranová míru zapojení u svých sociálních účtů?

Míru zapojení u influencera Tereza Beranová najdete pod označením (MZ) v tabulce sociálních účtů. Mira zapojení je široce používaná metrika. Jsou to lajky a komentáře vydělené počtem sledujících.

Najdi ideální influencery

Vyhledej influencery podle kategorií nebo značek, se kterými spolupracovaly. Databáze obsahuje pouze samostatně zaregistrované influencery a jejich data jsou neustále aktualizována.

Chytré vyhledávání

Neztrácej čas, náš algoritmus řadí influencery v kategoriích podle nejrelevantnějších, ideálního influencera pravděpodobně najdeš hned na první stránce.

Domluv si spolupráci přímo

Domluv se na spolupráci přímo s influencerem pomocí interního chatu. Za domluvenou spolupráci influ nic neplatíš.

Oslov všechny influencery najednou

Namísto oslovování jednotlivých influencerů můžeš pomocí kampaně oslovit všechny influencery v databázi najednou a vybrat si z jejich nabídek.